FAQ

Vaak gestelde vragen en antwoorden. Heb je een vraag waar je het antwoord niet op kan vinden? Neem dan gerust contact met ons op.

Over het algemeen heb je je bestelling binnen 3 dagen in huis. Bestellingen afhalen is niet mogelijk.
Moet het voor een bepaalde datum binnen zijn, zet het in de notities, dan kunnen we er rekening mee houden en je eventueel laten weten, wanneer het niet lukt.

Bij Theetantes kunt je veilig online betalen. Je kunt uitsluitend betalen met iDEAL. iDEAL is gratis.

Ja, wij zijn voorraadhoudend. Het merendeel (ongeveer 85%) van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Op iedere productpagina wordt de voorraadstatus aangegeven.

Als je een product wilt ruilen of retourneren kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@theetantes.nl. Vermeld je bestelnummer en de reden van ruilen of retourneren en ons team zal je met goede zorgen zo snel mogelijk verder helpen.

Als je niet tevreden bent met jouw aankoop, mag je de gekochte items binnen 14 dagen na leveringsdatum ruilen of retourneren. Na deze periode wordt de aankoop beschouwd definitief. Klik hier voor de ruil en retourneer voorwaarden. Als je een product wilt ruilen of retourneren kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@theetantes.nl. Vermeld je bestelnummer en de reden van ruilen of retourneren en ons team zal je met goede zorgen zo snel mogelijk verder helpen.

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van jouw retour word jouw aankoopbedrag teruggestort.

Theetantes.nl staat altijd open voor tips en ideeën ter verbetering en uitbreiding van ons assortiment. Je kunt per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen.